Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

filippo

15. 10. 2009 0:25
Reakce

Milá Míšo, jen bych Ti rád připomněl, jak že to bylo s domluvou s CommUNITY inspiration:

V Cuetzalanu jsi nikdy nebyla, přitom nás již nyní obviňuješ, že budeš bydlet v letní chatce. V těchto budovách se ubytovávají rozmazlení turisté, kteří za jednu noc platí cca 750 Kč. Pokud Ti nabídka tohoto ubytování zdarma přijde slabá, možná ses neměla vydávat jako dobrovolnice do země třetího světa.

Co se odvozu do komunity týče, všechny dobrovolníky jsme do komunit odvezli a pomohli jim se zakládáním kurzů. Všichni už 3 týdny pracují. To, že jsi potřebovala na adaptaci oproti nim celý měsíc, na to nikdo z nás nemohl být připraven. Nikdy jsi neřekla, kdy (a jestli vůbec) se do Cuetzalanu chystáš, všichni v CI pracujeme jako dobrovolníci a máme opravdu hodně práce. Bohužel nikdo z nás nemůže čekat v Mexiku bezprizorně na to, až se rozhodneš, že už se do komunity konečně chceš vydat.

Tvůj přístup se mi zdá krajně nefér. Připisuji jej nervům. Obávám se, aby příspěvek č.1 nebyl daleko od pravdy.

0 0
možnosti
M

M.Bernkopfova

15. 10. 2009 6:29
Re: Reakce

Milý Filipe,

už před půl rokem jsem vám říkala, že potřebuju být ubytovaná v tepelně izolované místnosti, ze zdravotních důvodů, které jsem vám řekla. Byla to moje podmínka pro to, abych mohla jet. Ujišťovali jste mě, že to nebude problém. Pak mi Helen napsala, že mám připravené ubytování v turistické chatce, o které dřív říkala, že jí tam v zimě byla pěkná zima.

Nepotřebovala jsem měsíc na adaptaci, ale tři týdny na vyléčení z nemoci, která trvala dva měsíce. Dobrovolníci přijeli do komunit kolem 20. září, já 10. října, to jsou tři týdny. Tři týdny byla domluva s Helen už z Prahy. To, že se do Cuetzalanu chystám 10. 10., jsem napsala Helen 26. 9. Helen mi v emailu tentýž den odpověděla, že mě odvézt do komunity nestíhá. Přitom jste mě v Praze několikrát ujišťovali, že mě do komunity někdo doprovodí, pomůže mi se zabydlením, adaptací atd., ale prostě jste zjistili, že jste si toho naplánovali moc, než můžete stihnout, a tak jste se na mě vykašlali.

0 0
možnosti
WS

wandering star

9. 10. 2009 18:48
Čuchám, čuchám průšvih

Děvče, ve Vašem tělesném a duševním stavu neděláte dobře. Opravdu by bylo lepší počkat doma, až Vám bude líp - nic Vám neuteče. Pobyt v primitivních podmínkách v subtropickém klimatu je někdy záhul i pro zdravé lidi - vím, o čem hovořím, cestovala jsem v zapadlých koutech Mexika s báglem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1243x
Studentka Iberoamerikanistiky, překladatelka a příznivkyně CommUNITY Inspiration chystající se na půl roku do mexických indiánských vesnic vyučovat tam angličtinu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky